loading...

بیماری طبابت

آموزش

اين عادت ها عمر شما را طولاني تر و با كيفيت تر مي كنند.
 

از صبح تا شام، اين هشت عادت ساده را سرلوحه خود قرار دهيد تا زندگي بهتر و طولاني تري داشته باشيد. شايد دكتر اوز، پزشك معروف را بشناسيد كه برنامه تلويزيوني اش، روزانه بيش از ۵/۳ ميليون بيننده دارد.

 او مي گويد: «شما تازه در ۵۰ سالگي به شادترين روزهاي زندگي تان مي رسيد. زيرا تمام كارهايي را كه بايد، انجام داده ايد و ديگر نگراني خاصي نداريد.

به همين دليل مي توانيد صرفاً از سعادت حضور در بازي زندگي لذت ببريد.» دكتر اوز اكنون ۵۲ سال دارد؛ بنابراين به خوبي از آنچه مي گويد آگاه است.

براي او، حضور در بازي زندگي به اين معناست كه با شور و شوقي وصف ناشدني همچنان براي كمك به بهتر و طولاني تر زيستن آدم ها تمركز و فعاليت مي كند. او مي گويد: «ما در هيچ برهه اي از تاريخ از چنين فرصتي براي تندرستي برخوردار نبوده ايم.

پيش بيني مي كنم كه اگر خوانندگان اين مطلب اراده كنند مي توانند به ۹۰ سالگي برسند و در عين حال احساس كنند تنها ۶۰ سال دارند. اين فقط و فقط به سبك زندگي آنها بستگي دارد.» عادات هشت گانه تندرستي را كه به عقيده دكتر اوز مهمترين عادات تندرستي هستند، بخوانيد.
ادامه مطلب ...
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 05 بهمن 1395 زمان : 9:22 بازدید : 66 نویسنده : Medical Student

مشغول یادگیری زبان خارجی جدیدی هستید؟ دیروز چند کلمه‌ی جدید یاد گرفیتد؟ امروز چند تا از آنها را به یاد می‌آورید؟ آیا کاربرد و قاعده‌ی استفاده‌شان را می‌دانید؟ در مکالمات‌تان چند بار از آنها استفاده کردید؟
کاش می‌شد این کلمه‌های بازیگوش در گوشه‌ای از ذهن‌مان بنشینند و جُم نخورند و هر وقت لازم‌شان داشتیم بی‌درنگ و بدون تقلا خود را نشان دهند! خبر خوب اینکه روش‌هایی وجود دارند که یادگیری کلمات جدید را برای‌مان ساده‌تر، لذت‌بخش‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر می‌کنند. ۷ روشی که در ادامه می‌خوانید یادگیری کلمات جدید زبان خارجی را برای‌تان ساده‌تر می‌کنند.

ادامه مطلب ...
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 03 بهمن 1395 زمان : 23:00 بازدید : 86 نویسنده : Medical Student